Ľudmila Hoosová

Kedy je správny čas na investíciu do brandingu? Záleží od toho, v akej fáze podnikania sa nachádzate.

Ak ste na začiatku a biznis len rozbiehate, nestrácajte (drahocenný) čas výberom dokonalého fontu a správneho odtieňu ružovej. Investujte ho do rozvoja biznisu, zvyšujte príjmy, budujte komunitu. Dôležité je, aby ste boli autentická, konzistentná, aby klienti cítili vaše hodnoty. A najmä, buďte vidieť.

Ak vám biznis prináša zisk, uživí vás a ste rozhodnutá rásť, TERAZ je čas investovať. Do brand konzultácie, jednotného vizuálneho štýlu, profi fotiek a webu, z ktorého bude vaša značka doslova dýchať. Dajte do značky svoju energiu, kus seba samej. Ak bude mať vašu esenciu, jej sila zažiari naplno.

Pracovala som s desiatkami značiek a som si istá, že aj tá VAŠA môže byť ďalším úspešným príbehom. Značku postavíme na vašich hodnotách, jedinečných daroch a kvalitách. Pomôžem vám pretaviť ich do autentického marketingu a webu s dušou.

Profil Ľudmily Hoosové v Katalogu

 

Magdalena Kučerová

Brandová fotografie je kategorie sama pro sebe. Je to první setkání klienta s vámi. Měl by vás vidět takovou, jaká skutečně jste.

Zapomeňte na nákupy nových věcí, pokud je pak nehodláte nosit.

“Upjatý” klient nebude nadšen, když si vybere dámu v kostýmku a na sezení přijde rozevlátá víla. A naopak. Buďte konzistentní a věřte si ve svém stylu.

Klienti vás uvidí na webu a budou mít pocit, že už vás znají. A vám bude při focení dobře, protože se nebudete “ošívat” v novém, neznámém oblečení.

Vždy se ptám, jak se líčíte a češete vy sama. Cílem je, abyste na fotkách byla skutečně vy.

S fotografem Petrem Sapíkem doladíme scénu. Najdeme ty správné exteriéry, Petr nasvítí a upraví ateliér/váš prostor tak, aby to bylo přesně ono. Fotky spolu budete průběžně kontrolovat.

Já při focení kroužím kolem, jsem druhý pár očí a jsem ruce, které upraví záhyby na šatech, vlasy, make-up. Připomenu rovná záda, pomůžu vám do “pozice”, podám pití, umím i vtipy…

Profil Magdaleny Kučerové v Katalogu

 

Květuše Vašířová

Kvalitní branding je jako nechat si ušít šaty na míru. Perfektně vám sednou, cítíte se v nich sebejistě, zdůrazňují přesně to, co je potřeba. S takovým pocitem se i byznys dělá sebevědoměji, peníze mohou přicházet s větší lehkostí a radostí a s nimi i pocit svobody, nezávislosti a čas na všechno důležité v životě.

V době, kdy řešíme větší přesun do online světa, je výhodné mít takovou online prezentaci, která donutí vašeho zákazníka přestat scrollovat. Už na první pohled můžete zákazníka zaujmout vizuálně, přitažlivými fotkami. Ty dokonce dokáží na první pohled zákazníkovi naznačit i to, co mu rozumově může dojít až později.

Emoce, pocity, atmosféra ve fotce, to vše pomáhá budovat vztah s klientem a podpořit jeho rozhodnutí koupit. Fotky na webu a sítích totiž fungují podobně jako výloha obchodu. Když mě výloha nějakým způsobem dostatečně naláká, jsem ochotná vejít dovnitř, prozkoumat nabídku, koupit. Kolik vás tedy nakonec stojí do svého podnikání neinvestovat?

Profil Květuše Vašířové v Katalogu

 

Ivana Nohová

Fotky, fotky, fotky, všude je tolik fotografií a je těžké někoho zaujmout?

Je to to, co se vám honí hlavou? Vykašlete se na databanky, dopřejte si autentické brandové fotografie, které vystihnou nejen vás, ale především esenci vaší značky.

Jsem brandová fotografka. Ať už jste koučka nebo třeba designérka, naladím se na vaší obchodní značku a společně vytvoříme kouzelné fotky, které pozvednou váš web a promění vaší prezentaci na sociálních sítích.

Chápu odlišnost focení na web ( např. jak fotit bannerové fotografie, jak používat flatlay snímky..atd.) a zároveň vám pomohu rozklíčovat váš marketingový archetyp, navrhnu a vysvětlím použití barev, doporučím a domluvím lokaci, která je vhodná pro váš brand, zašlu brandový manuál k focení s návrhem stylu, ukázkou outfitů, doplňků a dalších detailů.

Miluji celý proces tvorby fotografií, který začíná osobní schůzkou a končí skvělou referencí od spokojené klientky.

Prezentujte se jako profesionálka, oslovte nové klienty a získejte nové zakázky!

Profil Ivany Nohové v Katalogu

 

Lucie Deutsch

Branding (zvláště s využitím archetypů) je pro mne skvělý nástroj, jak zůstat v marketingu autentická. Pomocí dobře zvolených slov a správného vizuálu přitáhnete zákazníky, se kterými bude radost spolupracovat.

Jako fotografka mohu významně podpořit vizuální stránku Vaší značky. Odlišit Vás od ostatních a ukázat, že jste ta pravá pro Vaše vysněné klienty.

Orientuji se v jednotlivých archetypech a dokážu poradit, jakou esenci na fotkách zdůraznit, avšak za ještě důležitější považuji, aby můj fotografický styl ladil s Vámi a Vaší značkou.

Jen tak budu moci vytvořit jedinečné obrazy pro Váš jedinečný příběh. Fotografie jako stvořené pro snílky a nostalgické bytosti. Pro tvůrce, umělce a milovníky krásných řemesel. Pro ty, co chtějí žít v souladu s přírodou a věří, že svět je stále kouzelné místo.

Profil Lucie Deustch v Katalogu

 

Kristýna Maková

Můj přístup k brandingu silně souvisí s autenticitou. Je to moje cesta i způsob práce s klientkami a klienty. Když lidé dělají, co je těší, a podaří se to promítnout i do jejich značky, je to podle mě ideální stav. Ať už je to značka: Osobní. Firemní. Projektu.

Sama v poslední době víc a víc využívám služeb těch, které následně ráda doporučím, mám-li s nimi hezkou osobní zkušenost. Je to tedy pro mě nejen péče o moji vlastní značku, ale i investice do rozšiřování zkušeností, které pak můžu sdílet se svými klienty. Logo a vizitky od grafičky pro projekt, který rozvíjím v cestovním ruchu. Krásně strukturovaná mainpage CopyAkademie, jejíž obsah jsem si měla možnost sama doladit. Marketingová konzultace, výběr fontů a další konzultace a spolupráce tak, aby ze mě nebyla kovářova kobyla, ale kompetentní podnikatelka.

A i já sama pak můžu díky lepšímu zázemí pomoct ladit autenticitu v textech, obsahu a obsahových strategiích svých klientů, pracovat s energií slov tak, aby nedrhla, spíš hladce plynula a podporovala autenticky a pravdivě to, co má. Texty pak můžou oslovit ty správné lidi, aby mým klientům přicházeli klienti, se kterými si budou rozumět.

Profil Kristýny Makové v Katalogu

 

Eva Váňová

Texty jsou hlasem vašeho brandu. Textem můžete pohladit i zvednout ze židle, rozesmát i rozplakat. Být profesionálně přímá nebo něžně hravá. Barvy, fotky a fonty vytvářejí atmosféru, texty vysvětlují, přesvědčují a dokreslují emoce.

Stojí váš byznys na vaší osobě? Texty musí být co nejvíce autentické, vyzařovat VÁS a přitahovat tak ty správné zákazníky a zároveň odrazovat ty nesprávné. Jednotný styl pak snadno a přirozeně udržíte nejen na webu, ale také na sítích nebo v e-mailech. Budete tak všude a pro všechny dobře rozpoznatelná.

Co je častou chybou? Může se stát, že se v textech soustředíte až příliš na sebe a zapomenete na to, co potřebuje číst vaše cílová skupina. Pak vám pomůže copy konzultace nebo copyediting, kdy upravuji texty tak, aby lépe zasahovaly vašeho ideálního zákazníka. Třeba rovnou do srdce.

Profil Evy Váňové v Katalogu

 

Markéta Mrkvová – Copyarcher

Určitě existuje spousta exaktních definic brandingu, ale pro mě je branding jako cibulka tulipánu.

Má spoustu vrstev, ze kterých můžete čerpat. Když dostanou dost vláhy, v tomto případě pozornosti, stanou se vaší oporou a poskytnou živiny pro váš růst. Vaše značka rozkvete a každý si všimne její jedinečnosti.

Stejně jako je cibulka tulipánu velmi kompaktní předmět, i jednotlivé části vašeho brandingu by do sebe měly dokonale zapadat. Toho dosáhnete perfektní znalostí sebe a svých zákazníků. Říkáte si, že je před vámi obrovský kus práce? Máte pravdu, ale můžete si to usnadnit.

S vaším nitrem se musíte popasovat samy. Ale s tím, abyste správně zacílily na své zákazníky, vám ráda pomůžu. Prozkoumám jejich potřeby a přání a navrhnu vám přesně takové texty, kterými se jim dostanete do hlavy. Stačí si se mnou dohodnout konzultaci. Pokud pak zjistíte, že vás psaní nebaví, ráda se stanu hlasem (čti klávesnicí) vaší značky.

Profil Markéty Mrkvové v Katalogu

 

Veronika Okibača Adamcová

Zacílit svou službu přesně na toho, kdo ji ocení penězi, patří v podnikání k elementárním potřebám. Pokud vím, koho oslovuji, dokážu přizpůsobit komunikaci tak, aby byla efektivní. Důležitou složku osobnosti značky (brandu) tvoří jednotná forma různých příspěvků – vizuální styl, podle kterého lidé značku identifikují. Vzhled musí korespondovat s jejím obsahem. Jen pokud do sebe vše zapadá, je účinek maximální. Hledání podoby brandu by mělo ideálně předcházet tvorbě webu nebo třeba i fotografií. Místo tápání, kterou barvu zvolit nebo jaké písmo použít může webařka či fotografka dostat jasné zadání. A vy máte jistotu, že vše nakonec bude ladit.
 

 

Barbora Vlasáková

Každá značka, kterou pomáhám vytvářet je pro mě splněný sen. Ale ne můj. Jsou to sny mých klientek. Ke každé přistupuji s pokorou, aby značka odrážela svou majitelku a pomáhala jí realizovat své sny. A mám velkou radost, když se to daří.

Dobře postavená značka (neboli brand) začíná ujasněním. Chci, aby klientka měla jasno v tom, co dělá, proč, pro koho… a taky v tom, jak to chce prezentovat.  Teprve pak se dá přistoupit k tvorbě vizuální stránky. A s tou následně pracovat a doplňovat ji tak, aby vznikla komplexní, a hlavně naprosto sladěná komunikace směrem k zákazníkovi. Můžete si ji tvořit na koleni a pravděpodobně vám to i nějakou dobu bude stačit. Ale přijde chvíle, kdy budete chtít udělat v podnikání další krok a ukázat se světu ve zbrusu novém kabátě. Je to stejné jako když si koupíte šaty z konfekce, nebo si je necháte ušít na míru. Ty druhé vám sednou naprosto skvěle, budete se v nich cítit jako bohyně a každý se za vámi otočí. A to chcete!

Profil Barbory Vlasákové v Katalogu

 

Petra Rybková Kuráková

Značka, to je zážitek, který lidé díky vám prožijí. Jsou to jemné odstíny, které klienti vidí na fotkách, vnímají v logu nebo čtou na webu. Každá značka vyvolává nějaký pocit, i kdyby to byla jenom chuť okamžitě přestat číst.

Pocit ze setkání s vámi však leží hlouběji než v dobrém řemeslném zpracování. Vychází  také z tónu slov, která volíte do blogových článků. Z tepla, které sálá z vašeho projevu ve videích či webinářích. Z energie, kterou tvoří vaše osobnost, vaše vystupování, vaše prezentace.

Abyste v dnešním podnikání uspěly, potřebujete být vidět. A aby mohlo nastat kouzlo, nejlepší cestou je opustit snahu o dokonalost a plně zářit se vším, co k vám patří. I s tím, co možná vnímáte jako vlastní mínus a co ve skutečnosti utváří lidský a autentický obraz o vašem byznysu.

Psaná i mluvená SLOVA formují vaší prezentaci. Pojďte se naučit, jak proměnit obyčejné texty v poutavý prodejní příběh. Pokud chcete začít sami, povedu vás v praktické pracovní knize nebo miniseriálu o kouzlech copywritingu. Později se třeba potkáme na konzultaci. A pokud vás vaše texty a slova již ženou do veřejných vystoupení, ráda vám pomůžu zvládnout „bariéry,“ připravit kvalitní podklady a v den D zářit vašim jedinečným způsobem.

Profil Petry Rybkové Kurákové v Katalogu

Share This

Sdílejte

Pomozte šířit povědomí o našem katalogu